no hate
about affies entry tutos follow home

Life.
24 October 2014 • 9:39 PM 0 exotics

hi assalamualaikum



lamanya tak update. em post lelama semua dah delete. ok so let's checkup.







yelah, sesejak dah habis sekolah lama tak jumpa. rindu. rindu semua. rindu semua classmate. rindu semua 4pa/5pa 2014. rindu 5Z. rindu cikgu cikgu kat sekolah. rindu crush. rindu semua. rindu nak main lari lari masa naik rehat. rindu nak main lari lari masa nak gi kelas addmath. rindu nak tawaf satu sekolah. rindu nak ponteng sekolah. rindu nak jadi pengawas yg dajalkan sekolah. rindu nak langgar peraturan kat sekolah. rindu nak buat hal kat sekolah. rindu nak tgk bdk bdk gaduh sebab lelaki/perempuan. rindu nak belasah zana. rindu nak pakai tudung mcm cikgu kasmah. rindu nak makan dlm kelas. rindu nak tidur masa bm sejarah dan semua subjek. rindu nak dgr mok jerit. rindu nak kena cubit dengan bdk bdk semua. rindu nak dgr gelak tawa dak wan. rindu nak dengar lawak dak wan yg entah entah pape tapi still boleh buat aku ketawa. rindu nak wan aniq dgn mirul kacau. rindu nak kacau choo. rindu nak buli choo. rindu nak bergosip dgn mirul. rindu nak dgr aniq nyanyi even suara dia mcm radio rosak. rindu nak kenakan zue. rindu nak dgr cikgu mdzin membebel dlm kelas. rindu. rindu. rindu. rindu sangat semua.  em rindu.

sebelum sambung belajar, aku kerja. kerja kat petronas je. jadi cashier. best. sebab aku suka jumpa orang. so masa kerja dulu mcm mcm jenis org aku jumpa. belakang sombong nk mati baik sgt blur pelik. semua ah jenis manusia aku pernah jumpa. dan dan masa kerja jugak aku kenal someone. yes someone. first kenal aku mmg jenis tak layan orang sangat and sombong. eh nope. tak sombong cuma aku tak friendly dgn orng tak kenal. yep. aku tak ingat berapa lama kami kenal. but masa kenal tu dia seorang yg baik. for me la kan, hehe dia baik sangat. treat me well. take care of me huhu. ala biasalah zaman kenal kan lelaki layan baik. ala typical tu semua. and aku tak expect pun yg dia akan 'falling in love' katanya dgn aku. and i was, 'ohh yeke' hahahahahha funny kan aku?!?!?!? pls la ckp funny susah kot nak buat lawak huhu. 


and aku pun masa tu single and not available kan. so aku pun terima. mula mula aku just mcm memain. hahahha terima sebab bosan. sengal kan entah pape. and then a week tu, em kami jumpa. dating. hahahahahaha aku tak pernah lupa. dia ambil aku kat rumah dengan taktahu jalan nk dtg rumah aku pastu sesat kahkahkah. last last aku turun bawah tunggu dia kuikuikui. and then masa first date tu ala biasalah au malu sikit kahkahkah idk why but dgn dia aku rasa malu dia ya tuhan malu sgt duh. aku banyak diam dari berckp. dia je banyak bercakap dalam kereta. hehe. so kami pergi dataran pahlawan. dia ajak tgk wayang so im okay je. then dh sampai tempat wayang aku cam, wtf apahal ramai orang seyh padahal masa tu hari isnin kot. ops lupa aku kerja cuti isnin and tak sangka lak tempat dia pun cuti isnin. so kami decide dating hari isnin. hehe. and then aku dh tgk ramai org sgt aku ajak dia turun kahkahkah. aku takde feel nk tgk wayang. kesian kot dia :p dan lepastu dia ajak gi makan, dia tny nk makan apa, aku ckp xkesah aku ikut je. pastu dia ajak gi mcd. hahahahha first time kot aku makan tak habis. kahkahkah apa benda ler aku ni kan.

then lepas makan aku ajak dia balik. spoil betul kan aku n? kesian bhai dia whahahahah, but. but tak balik ppun act huhu. dalam kereta otw tu dia ajak gi aeon. so okay pergi. last last tgk wayang gak kat aeon tu. so first date ni takdela sweet mana cam org lain. sbb aku jenis tak sweet punya org, hati keras, perempuan ganas cm aku ni mana ada jenis sweet ni. 

and tiba tiba.........lama kelamaan entah kenapa kami tak sehaluan, idk why. taktahu mana silapnya. takde hujan takde ribut kami gaduh. masa tu raya. idk why. serious. benda tiba tiba jadi. maybe sebab masing masing busy. but till now im still love him even dia dah ada orang lain. its okay la for me. im happy for you. mungkin jodoh kami tak panjang. but after break tu, kami still contct each other. yes, aku contct tanda aku tgh rindu. rindu yg amat sgt. and kami cntct cuma tak selalu. jarang jarang. but im still stalk wecht last seen ws twitter and semuala. dan lepas aku sambung belajar seminggu masa orintasi aku sellau contct dia sampaikan aku bawa bantal ada nama kami berdua kat bantal tu bawa gi poli. i miss him like crazy. lpstu kami lost cntct. 






(aku tunjukan kt mmbe poli aku, depa kata muka kami ada iras dan muka ada jodoh. aku duk mengekek gelak hahahahha) 

why aku still simpan this picture??

sebab bila aku rindu, aku boleh tenung. bila aku rasa sedih aku boleh tengok. satu satu gambar je aku still simpan. gmbr lain dah takde, hilang sebab phone format. aku takde bckup. 

----------------------------------------------------


Dan ini yang terakhir...................

Kau. dan. aku. kita cuma manusia. kadang kadang kita selalu buat silap yang sama. Maafkan aku pernah menyakitimu. maafkan aku pernah melukaimu. Maafkan aku atas segala perbuataan aku. aku sumpah, aku tak pernah ada orang lain selain kau. dan dalam hati aku takde nama lain selain nama kau.



Aku tunggu kau, aslam mokmok.


p/s: harap kau tak baca blog aku ye :p


Love ya,
Nadia amin